Субота, 14 ГрудняГромадська організація «Освітній діалог»
Shadow

Цикл вебінарів-практикумів «Психологічні та правові основи управлінської компетентності керівника мистецької школи»

Громадська організація «ОСВІТНІЙ ДІАЛОГ» спільно з Обласним навчально-методичним центром підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів Харківської обласної ради

30 листопада, 7 грудня та 14 грудня 2024 року з 10:00 до 14:00

проводять Цикл вебінарів-практикумів

«Психологічні та правові основи управлінської компетентності керівника мистецької школи»

Спікери:

  • Олена Костюченко – професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, доктор психологічних наук;
  • Тамара Самоварова – директор Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів, заслужений працівник культури України;
  • Олена Задихайло – кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри державно-правових дисциплін, кримінального права і процесу ХНПУ імені Г.С. Сковороди.

Сучасні зміни, що відбуваються в системі мистецької освіти висувають нові вимоги до управління мистецькою школою, що спричиняє потребу у формуванні нового рівня управлінської компетентності директора.

Тож чекаємо вас на вебінарах Циклу, якщо ви прагнете:

  • визначити психологічні основи управлінського впливу в закладах мистецької освіти;
  • ознайомитись з процесами, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами в закладах мистецької освіти;
  • сформувати правові компетентності в сфері професійного управлінського розвитку керівника мистецької школи

Всі учасники вебінарів отримають:

  • можливість задати актуальні питання спікеру в прямому ефірі;
  • сертифікат з підвищення кваліфікації на 10 академічних годин за кожний вебінар за підсумками тестування (загалом 30 годин за весь Цикл).

Ви маєте можливість відвідати як всі вебінари циклу, так і обрати окремі вебінари.

ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ:
https://forms.gle/6vubpspN5V7L374ZA

УВАГА!!! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!


Програма циклу:


30 листопада 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Психологічні складники успішної комунікативно-управлінської діяльності»

Спікер: Олена Костюченко – професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, доктор психологічних наук.

На вебінарі ви:

  • визначите: психологічні основи управлінських впливів у закладі;
  • пізнаєте: складники ефективного спілкування і взаємодії з колективом;
  • виявите:
    – основні психологічні проблеми в комунікативно-управлінській діяльності;
    – особливості попередження та конструктивного вирішення конфліктів;
    – отримаєте ресурси для мобілізації власних інструментів оптимізації спілкування і взаємодії в колективі (участь у грі «Стилі взаємодії»)

Вебінар 30 листопада вже відбувся, але у Вас є можливість переглянути його у запису. Ви все ще можете зареєструватись та взяти участь у вебінарах 07 та 14 грудня.


7 грудня 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Документування управлінської інформації та організація роботи зі службовими документами в закладах мистецької освіти»

Спікер: Тамара Самоварова — директор Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів, заслужений працівник культури України. 

На вебінарі ви:

  • ознайомитеся:
    – з нормативно-правовими актами, що встановлюють правила та національні стандарти в діловодстві та оформленні документів відповідно;
    – правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у мистецькій школі.
  • розглянете:
    – питання документування управлінської діяльності, відповідно до Державної уніфікованої системи документації (ДСТУ 4163-2020);
    – правила створення інструкції з діловодства та номенклатури справ.
  • опануєте:
    – вимоги до змісту та розташування реквізитів документів;
    – вимоги до бланків та оформлення документів;
    – вимоги до виготовлення документів.
  • отримаєте:
    – методичні матеріали з питань документування управлінської діяльності мистецької школи;
    – приклади написання видів наказів та строки їх зберігання;
    – приклад Інструкції з діловодства та номенклатури справ;
    – Національний стандарт ДСТУ 4163:2020, чинний з 01 вересня 2021 року (оригінальний документ).

14 грудня 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Правові компетентності в сфері професійного управлінського розвитку»

Спікер Олена Задихайло — кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри державно-правових дисциплін, кримінального права і процесу ХНПУ імені Г.С. Сковороди.

На вебінарі ви:

  • оволодієте знаннями щодо нормативно-правового забезпечення організації роботи закладу мистецької освіти;
  • ознайомитесь з основними нормативно-правовими актами, що необхідні в роботі директора мистецької школи;
  • отримаєте відповіді на найактуальніші правові питання:
    – як призупинити дію трудового договору в умовах воєнного стану;
    – що таке суміщення посад та чим воно відрізняється від сумісництва;
    – як врегулювати конфлікт інтересів в мистецькій школі;
    – які особливості надання відпусток педагогічним працівникам мистецьких шкіл в умовах воєнного стану;
    – як захистити себе від правових помилок та де шукати актуальну правову інформацію.

Запрошуємо вас відвідати вебінари та підвищити свій рівень управлінської компетентності!


Ви маєте можливість відвідати як всі вебінари циклу, так і обрати окремі вебінари.

ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ:
https://forms.gle/6vubpspN5V7L374ZA

УВАГА!!! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!

Заповнюючи цю форму, Ви тим самим даєте згоду на обробку своїх особистих персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VІ та в рамках подальшої співпраці, а також погоджуєтесь з умовами публічної оферти на надання послуг.


Всі Ваші питання чекаємо за телефонами:
057-72-72-003 (міський у Харкові)
098-72-72-003 (месенджерами Telegram, WhatsApp та Viber)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *