Громадська організація «ОСВІТНІЙ ДІАЛОГ» спільно з Обласним навчально-методичним центром підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів Харківської обласної ради
30 листопада, 7 грудня та 14 грудня 2024 року з 10:00 до 14:00
проводять Цикл вебінарів-практикумів
«Психологічні та правові основи управлінської компетентності керівника мистецької школи»
Спікери:
- Олена Костюченко – професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, доктор психологічних наук;
- Тамара Самоварова – директор Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів, заслужений працівник культури України;
- Олена Задихайло – кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри державно-правових дисциплін, кримінального права і процесу ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
Сучасні зміни, що відбуваються в системі мистецької освіти висувають нові вимоги до управління мистецькою школою, що спричиняє потребу у формуванні нового рівня управлінської компетентності директора.
Тож чекаємо вас на вебінарах Циклу, якщо ви прагнете:
- визначити психологічні основи управлінського впливу в закладах мистецької освіти;
- ознайомитись з процесами, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи зі службовими документами в закладах мистецької освіти;
- сформувати правові компетентності в сфері професійного управлінського розвитку керівника мистецької школи
Всі учасники вебінарів отримають:
- можливість задати актуальні питання спікеру в прямому ефірі;
- сертифікат з підвищення кваліфікації на 10 академічних годин за кожний вебінар за підсумками тестування (загалом 30 годин за весь Цикл).
Ви маєте можливість відвідати як всі вебінари циклу, так і обрати окремі вебінари.
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ:
https://forms.gle/6vubpspN5V7L374ZA
УВАГА!!! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
Програма циклу:
30 листопада 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Психологічні складники успішної комунікативно-управлінської діяльності»
Спікер: Олена Костюченко – професор кафедри психології Київського національного університету культури і мистецтв, доктор психологічних наук.
На вебінарі ви:
- визначите: психологічні основи управлінських впливів у закладі;
- пізнаєте: складники ефективного спілкування і взаємодії з колективом;
- виявите:
– основні психологічні проблеми в комунікативно-управлінській діяльності;
– особливості попередження та конструктивного вирішення конфліктів;
– отримаєте ресурси для мобілізації власних інструментів оптимізації спілкування і взаємодії в колективі (участь у грі «Стилі взаємодії»)
Вебінар 30 листопада вже відбувся, але у Вас є можливість переглянути його у запису. Ви все ще можете зареєструватись та взяти участь у вебінарах 07 та 14 грудня.
7 грудня 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Документування управлінської інформації та організація роботи зі службовими документами в закладах мистецької освіти»
Спікер: Тамара Самоварова — директор Обласного навчально-методичного центру підвищення кваліфікації працівників культосвітніх закладів, заслужений працівник культури України.
На вебінарі ви:
- ознайомитеся:
– з нормативно-правовими актами, що встановлюють правила та національні стандарти в діловодстві та оформленні документів відповідно;
– правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у мистецькій школі. - розглянете:
– питання документування управлінської діяльності, відповідно до Державної уніфікованої системи документації (ДСТУ 4163-2020);
– правила створення інструкції з діловодства та номенклатури справ. - опануєте:
– вимоги до змісту та розташування реквізитів документів;
– вимоги до бланків та оформлення документів;
– вимоги до виготовлення документів. - отримаєте:
– методичні матеріали з питань документування управлінської діяльності мистецької школи;
– приклади написання видів наказів та строки їх зберігання;
– приклад Інструкції з діловодства та номенклатури справ;
– Національний стандарт ДСТУ 4163:2020, чинний з 01 вересня 2021 року (оригінальний документ).
14 грудня 2024 р. з 10:00 до 14:00 Вебінар «Правові компетентності в сфері професійного управлінського розвитку»
Спікер Олена Задихайло — кандидат юридичних наук, доцент, доцент кафедри державно-правових дисциплін, кримінального права і процесу ХНПУ імені Г.С. Сковороди.
На вебінарі ви:
- оволодієте знаннями щодо нормативно-правового забезпечення організації роботи закладу мистецької освіти;
- ознайомитесь з основними нормативно-правовими актами, що необхідні в роботі директора мистецької школи;
- отримаєте відповіді на найактуальніші правові питання:
– як призупинити дію трудового договору в умовах воєнного стану;
– що таке суміщення посад та чим воно відрізняється від сумісництва;
– як врегулювати конфлікт інтересів в мистецькій школі;
– які особливості надання відпусток педагогічним працівникам мистецьких шкіл в умовах воєнного стану;
– як захистити себе від правових помилок та де шукати актуальну правову інформацію.
Запрошуємо вас відвідати вебінари та підвищити свій рівень управлінської компетентності!
Ви маєте можливість відвідати як всі вебінари циклу, так і обрати окремі вебінари.
ПОДРОБИЦІ ТА РЕЄСТРАЦІЯ:
https://forms.gle/6vubpspN5V7L374ZA
УВАГА!!! КІЛЬКІСТЬ МІСЦЬ ОБМЕЖЕНА!
Заповнюючи цю форму, Ви тим самим даєте згоду на обробку своїх особистих персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р. № 2297-VІ та в рамках подальшої співпраці, а також погоджуєтесь з умовами публічної оферти на надання послуг.
Всі Ваші питання чекаємо за телефонами:
057-72-72-003 (міський у Харкові)
098-72-72-003 (месенджерами Telegram, WhatsApp та Viber)